sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Kylmä kauneus, lämmin kauneus

Talvista huvia

Kelkka luistaa!

Pakkastimantteja.
Tänäkin viikonloppuna on saanut nauttia talvesta sydämensä kyllyydestä. Pakkanen on paukkunut ja aurinko kimallellut hangilla. Luonto on ollut kaunis pakkasviitassaan, ulkoilijat ehkä eivät ole olleet niin kauniita triplavällyisänsä... Ulkoilijat ovat sitä vastoin saaneet kauniin punan poskillensa ja virtaa kintaihinsa jaksaaksensa neljän seinän sisällä pakkasta paossa.

Kiitos Ystäville <3.

Ystäville <3



























Huomenna maanantaina vietetään ystävänpäivää, jolloin toivottavasti jaetaan paljon lämpimiä ajatuksia. Ystävyyttähän tulisi vaalia läpi vuoden, viimeistään huomenna ystävyyden osoitukset konkretisoituvat korteiksi sekä lahjoiksi. Itse olen ikuisesti kiitollinen Ystävilleni, jotka ovat minut nostaneet monesta kuopasta ja laulaneet minulle sydämeni laulun, kun itse olen unohtanut sanat ja sävelen. Tarpeeksi en Ystäviäni kiitä, vaikka sydämessäni heidän kantavia tekojaan monesti ajattelenkin.

Näihin ajatuksiin Ihanaa ystävänpäivää kaikille: "Ilman Ystävieni vahvoja käsiä ja kyyneliä kestäviä olkapäitä olisin pienempi, kovempi ja rumempi. Ilman viisaita Ystäviäni maailmani olisi tyhjempi, rikkinäisempi ja mustempi. Kiitos Ystävieni, sisimpäni on pehmeämpi ja maailmani valoisampi. Kiitos Ystävieni, olen eheämpi ja kauniimpi. Kiitos Rakkaiden Ystävieni, olen ihmisempi."  <3 <3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusuja ja risuja!